onsdag 2 september 2009

...

Ja, men så hade jag bokat in 6 resor för det umgänget som börjar på torsdag (och det gjordes för längesen eftersom jag vill lägga så lite pengar som möjligt på eländet). För 2 dagar sen fick jag sms att det inte behagar herrn att spendera tid med sin dotter. Han ställer in.

Resultatet av detta är en förbannad jag eftersom det inte finns avbeställningsskydd på lågprisbiljetterna på Norweigan och jag därför måste punga ut en massa mer pengar. Dessutom måste resorna bokas om innan morgondagen vilket är stress jag kan leva utan. Och för vad?!! Jo, för att jordens bedrövligaste människa inte kan bete sig normalt.

Bör tilläggas att tösen inte ens vill träffa sin far (lång, lång, lång historia..). Så en ljusglimt finns - hon blev överlycklig.

4 kommentarer:

  1. NÄE! Jag blir bara trött. Kan man kalla karln för människa? Jag tror knappt det. Helt sjukt att man får ställa in bara så där, och att du då ska behöva stå för det.

    SvaraRadera
  2. Ämen så lågt! Fakturera karln för biljetterna och sveda och värk!

    SvaraRadera
  3. Jag funderar bara på om detta är framtiden... det går ju faktiskt inte. Jag borde ha Tingsrätten på speed dial.

    SvaraRadera
  4. Ja, men det går ju att fixa! På riktigt så borde det inte funka i längden. Något krav måste människan/mannen/idioten ha på sig tycker jag!

    SvaraRadera