lördag 19 februari 2011

Den 14 februari 2011



I en veckas tid pratade lilla söta om alla hjärtans dag. Det är första året hon tagit det till sig, och det med råge. Där ser man vad skolan bidrar med! Hon hade hemliga samtal med sin bonuspappa om hur hon skulle överraska mig och bubblade om vad hon gjort i skolan. Hon lyckades faktiskt hålla det hemligt för mig. Det är stort! När måndagen infann sig bjöd hon mig på frukost på sängen.

När tösen kom hem från skolan var det första jag hörde Glad alla hjärtans dag!! Sen fick jag världens finaste kort och en bok. Hela hon glittrade. Jag med. Så fick hon kortet jag hade gjort till henne, och vi glittrade lite till. Man kan säga vad man vill om denna dag, men jag gillar den. Och att jag får dela den med jordens mirakel, tänk vilken lyckost jag är:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar