måndag 21 juni 2010

Den 19 juni

Jag har varit rätt så riktigt less på allt kring bröllopet med stort B. Det har varit på tok för mycket och jag hade inga direkta planer på att följa evenemanget i lördags. Men likafullt satt jag klistrad framför tv:n med glasartad blick. Ögonen vattnades och jag irriterades över att jag ska vara så förbenat lättrörd. Min kära fambo flydde hemmet och det var nog lika bra det, jag klarade mig fint utan kommentarer :) Men det var vackert, söta Kronprinsessan strålade och hennes numera äkta hälft likaså. Jag är glad att jag såg det!

På söndagen blev det tema Kronprinsessa och Daniel här hemma med tösen. Först klipptes det ut bilder ur DN, lite prinsesstv och sedan lek med Barbie - de tu fick varandra igen! Det var stort för min 6 åring.

Idag hade hon fått nog av bröllopet och konstaterade att Victoria inte är hennes grej längre. Undra hur hon ser på saken imorgon?

1 kommentar: