lördag 17 juli 2010

Norrlandssemester

Jag och tösen tog semester och åkte upp till björkarnas stad.

Lilla sockersöta badade som aldrig förr! Hon lärde sig "simma under vatten" och hoppa från kanten. Mammahjärtat sprudlade:)
Älskade mor min försedde mig med bland annat finfina groddar som intogs vid varje måltid. Nyttigt värre!
Kärleksviken. Lite kallt men tillslut tog vi oss i..

Sandkaka? Ja, tack.

Älskade far vid grillen nästan varje kväll..

Behandling av sommarfötter är ett måste! Mycket HTH lotion, plastpåsar och strumpor i någon timme och vips är dom som nya. Jag har lärt mig mycket under denna vistelse..

Så fick vi kela och knöla med vår lilla Dina. Eller rättare sagt, tösabiten fick det, jag å andra sidan gick på allergimedicin och astmamedicin och höll mig på avstånd... Både Dina och lilltjejen fick en välbehövlig dos av varandra!

Utöver detta hann vi med en sväng till fårhagen, 4H-gården, galet mycket glass, kaffe med saknade vänner. Det var med andra ord en härlig vecka och det bästa var att få rå om mor/mormor och far/morfar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar