söndag 14 november 2010

Lätt som en plätt!

3 kommentarer:

  1. Ja! Så roligt. Men kan man bara åka till simhallen och säga "Jag vill ta ett simmärke!" numera? Jag gick ju i simskola för att täcka sammetstavlan med diverse märken av olika ädla metaller...

    SvaraRadera
  2. Själv har jag har minnet av hård träning och pojkarnas omklädningsrum (jag simmade med pappa:)Den där sammetstavlan blev täckt och ligger förövrigt sparad i nån låda... Numera får du en lista där du checkar av vad som är avklarat och inte och simhallspersonalen betonade att det var upp till föräldrarna göra bedömningen.. läs föräldrarnas samvete. Simskolan har tydligen inte med detta att göra såsom jag fått höra. Men jag är benhård i bedömningen. Rätt ska vara rätt.

    SvaraRadera
  3. Bra! Rätt ska vara rätt!

    SvaraRadera